sobota, 17 września 2011

Psy po szkoleniu

Jak wiadomo - pracuję z psami metodą klikerową. Nie jestem żadnym profesjonalnym treserem. Po prostu oddaję się pasji - mojej największej pasji. 
Z mym psem ćwiczę dosyć długo, bodajże ok. 2 lata. Błyskawicznie wykonuje komendy, a nauka sprawia mu ogromną przyjemność. 
Lecz praca z jednym psem zdecydowanie nie wystarczy. Postanowiłam poćwiczyć z innymi wieloma psiakami, aby nabyć praktyki, no bo sama teoria nie wystarczy. 

Psy, które przeszły moje szkolenie, to m.in.:
1. Toffik - mój własny milusiński
 Potrafi wykonać ok. 27 komend (spis w poprzednich wpisach).
Aktualnie uczymy się komend: "stój" oraz "noga".


2. Bąbel - schroniskowiec
Na razie umie wykonać bodajże 8 komend, w skład których wchodzą: "siad", "waruj", targetowanie nosem, "noga", "slalom", "na miejsce", "idziemy". No i oczywiście skupianie uwagi na przewodniku - ale to podstawa. 


3. Pikuś - ten, którego czeka nauka
Dziś mam zamiar nauczyć go skupiania na sobie, bo bez tego nie ma mowy o ćwiczeniach. Ponadto siadanie wraz z wydłużaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz